Obiective Strategice

Introducerea pe piata a unui produs inovativ


qrcodePrincipalele componente ale strategiei propuse de MEDIA LIBRO în vederea introducerii pe piață a produsului inovativ sunt reprezentate de următoarele acțiuni :

înţelegerea surselor de avantaje competitive – ce explică poziţia superioară datorită diferenţierii tehnologice în interiorul sectorului de piaţă pe care activează;

înţelegerea diferenţierii – caracteristicile inovatoare şi unicitatea metodei de invatare

cunoaşterea punctelor tari şi a celor slabe ale societății și ale concurenței înţelegerea segmentării pieţii

înţelegerea dinamicii produsului şi a pieţii – influenţată de ciclul de viaţă al produsului

înţelegerea noţiunii portofoliului de produse şi pieţe, prin asimilarea rezultatelor proiectului în politicile comerciale ale societății inovatoare create până la sfârșitul perioadei de implementare


“CONŢINUTUL ACESTUI MATERIAL NU REPREZINTĂ ÎN MOD OBLIGATORIU POZIŢIA OFICIALĂ A UNIUNII EUROPENE SAU A GUVERNULUI ROMÂNIEI”
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro”.